Vítáme Vás na oficiálních stránkách starších žáků SK Roudnice nad Labem

ročníku  2005

!!!Nominované hráče na zápasy žádáme o 100 % účast!!!

Omluvenky posílat ihned po zveřejnění nominací

Děkujeme :)



Více zde: https://skrce-vt8.webnode.cz/

!!!Nominované hráče na zápasy žádáme o 100 % účast!!!

Omluvenky posílat ihned po zveřejnění nominací

Děkujeme :)



Více zde: https://skrce-vt8.webnode.cz/

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

***** UPOZORNĚNÍ PRO HRÁČE *****

!!! TÝMOVÉ SOUPRAVY NA KAŽDÝ ZÁPAS (nutné) !!!

_______________________________________________________________________________

AHOJ CHLAPI,

jelikož jste mi z dokopné doslova utekli,že jsme vám s kolegou Jobem nestihli dát pokyny na,,LETNÍ ČAS",tak pozor - PŘEDKLÁDÁM VÁM TO PÍSEMNĚ.

Nejprve však - PROČ !!!

Stejně jako vy se učíte hrát fotbal, tak i já se stále učím,abych vám v tom mohl co nejvíce a co nejlépe pomoci.Měl jsem možnost v poslední době hovořit a konzultovat řadu věcí s trenéry a renomovanými lidmi,kteří se v Čechách věnují mládeži.Vše se samozřejmě týkalo zejména treninků a moderních trendů výuky předmětu zvaný fotbal.Všichni mi však potvrdili jednu zásadní věc a to,že ve všech klubech a akademiích od Barcelony,přes Ajax,a pod. až po Spartu,Slávii či naše soupeře z Jablonce,Motorletu,Braníku a dalších.Se vyžaduje ve všech věkových kategoriích při nástupu do přípravy odpovídající fyzická připravenost,tzv. že si běhá,cvičí či se protahuje sám.

Proto se pak v tréninku mohou  zaměřit už pouze na specifické prvky(vytrvalost v rychlosti,pohybová koordinace apod.).

NAŠE DOPORUČENÍ!!!! :

- nejlépe 3x týdně si dejte běh 4 - 5 km.Do začátku přípravy máme 4 týdny,tak si to rozdělte.První dva týdny zvolna a postupně přidávejte na intenzitě(co vám nohy a dech  dovolí).Ve 3.-4.týdnu si zkuste dát 1km v 90-ti % intenzivitě a zbytek doběhnete v maximu svých možností.Postupně si zkoušejte protáhnout vzdálenost v max. intenzitě(někdo by mohl zvládnout až 2,5 km)

-průběžně nezapomínejte na protahování (nejlépe 2x 5 min. denně)

-to samé platí pro posilování, stačí základ - kliky,dřepy,břicho,

-někteří (nebudu jmenovat) by měli 2x týdně - 10 min. věnovat obratnosti ( sed,lech záda,kotoul...)

-práce s míčem - žonglování oběma nohama,hlava,rameno,stehno,

-přihrávky o stěnu na 2-3 m 1-dotek, případně na 4-5 m s obratem

 

SOBOTA - 21.7.2018 - od 10,00 hod.

- si dáme fotbálek

PONDĚLÍ - 23.7.2018 - 17,30 hod.

- TRÉNINK - už po 20-ti min. budeme vědět,kdo z vás se flákal kdo naopakna sobě pracoval.

Užijte si fotbalové volno,moc nelenošte,nachytejte hodně ryb a za měsíc ahoj.

VAVRUŠKA

ZIMNÍ SOUSTŘEDĚNÍ

AREÁL POD LIPOU

od soboty 24.2. - do středy 28.2.2018

!!! účast nutná !!!

 !!!!! CENA - 2 500 KČ

závazná záloha .....1 000 kč do konce ledna !!!!!

!!! Letní soustředění !!!

Starý mlýn v Byšicích

13.8.-17.8. 2018

( ÚČAST NUTNÁ )


------------------------------------------------------------------------------